Träning

Jag är ändå rätt nöjd med min kropp. Klart det finns saker man vill ändra på, som plattare mage och större rumpa exempel :) Men aaaaa ska iallafall börja träna seriöst och göra det bästa utav den kroppen som jag har fått. Har ändå hyfsat mycket muskler vilket jag känner när jag tränar osv, så egentligen borde jag bara behöva träna mer kondition och äta rätt för att få min drömkropp! 

Så nu ska jag satsa, inför beach 2014!! 
Ska exempel bara äta onyttigheter 1 gång i veckan, idag åt jag en chokladboll, undra om idag var min tjockis-dag då? Haha jag vene en chokladboll är ju inte så mycket... Hehe. Sen ska jag träna på gymmet ca 4 ggr i veckan och äta rätt! 3 ggr om dagen och sluta småäta. 

Efter skolan idag så åkte jag och papsi till stadium och handlade lite nya träningskläder, köpte en tränings t-shirt, ett träningslinne och en sport bh.

Det är den rosa sport-bhn från casall, det svarta linnet och den lila t-shirten från soc som är nytt! Resten är lite gamla kläder från nikeeee!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!