Oups glömde

Oj jag glömde bort att jag hade blogg looool
Ajaj nu sitter jag i lää skola skittråkigt, har en jävla uppblåst mage så ser gravid ut, plus att jag har en fuldag usch och ska till tandläkaren efter skolan fy. 
Men jag slutar iallafall om 30 min yaay älskar måndagar och tisdagar slutar tidigt då
 
Annaaaars då? Ja i fredags så lodade jag petra cassie frida runt i tc haha, vi gjorde typ inget men det var väl helt okej kväll ändå, innan åt jag iallafall alla hjärtans dag middag med petra på taco bar hihi.
Lördag tagga jag och petra lokalfest, låg i vaxholm så det tog lite tid att åka, men värt! Hahaha aa pallar inte berätta detaljerat men det var kul. Haha vi åkte så jävla vilse påväg hem haha så borta
Snart lov också!!!!!! Har inga planer men antar att det blir det vanliga, kompisar fest typ hahaah
 
Aji ni får hare braaaaa 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!